AdWords - PPC reklama
Za tajomnou skratkou PPC sa skrýva anglické „Pay Per Click“, alebo po našom „Plať za preklik“. Inými slovami, zaplatíte iba za to, koľko krát potenciálny zákazník klikne reálne na baner/text s Vašou reklamou. A aké sú výhody? Tou najzrejmenšou je tá, že si platíte za reálne výsledky. Keď to porovnáte napríklad s bilboardom pri ceste, tam platíte fixnú cenu bez ohľadu na to, koľko zákazníkov na základe takejto reklamy príde k Vám na prevádzku (aj keď vám reklamka bude tvrdiť, aké je super, že denne prejde okolo neho 10.000 áut). My sa špecializujeme najmä na Google AdWords a Sklik (pre český trh)
Ešte zaujímavejšou výhodou je však cielenie. PPC kampane na internete si dokážu „vyberať “ , komu sa zobrazia - napríklad podľa demografických údajov, záujmov či pohlavia. Takýmto spôsobom vedia cieliť Vašu reklamu na konkrétneho zákazníka. Ak je dobre kampaň nastavená, tak napríklad reklama na luxusné šperky zacielená na ženy s vyšším príjmom by sa nemala zobrazovať chlapovi, ktorý hľadá na internete lacnú rozbrusovačku.
Ako kampaň dobre nastaviť, na to sme tu my, aby sme Vám poradili. Po analýze Vám vyberieme najvhodnejšieho poskytovateľa, u ktorého môžete kampaň spustiť. Kampaň nastavíme, budeme ju monitorovať, vyhodnocovať a podľa potreby upravovať. Po jej skončení Vám pripravíme prehľadný report o jej výsledkoch.