Obsahový (content) marketing
Obsahový marketing (alebo Content Marketing, ako sa často používa) je spôsob komunikácie so zákazníkom, ktorou si firma buduje svoje renomé, informuje zákazníka o svojich produktoch a vzdeláva možných zákazníkov v oblasti, v ktorej pôsobí. Nerobí to však samozrejme nezištne. Predávajúci očakáva, že investovaná energia bude pretavená v čo najvyšší počet nových zákazníkov. A najmä, vďaka aktívnemu prístupu sa mu podarí udržať aj tých starých.
Príklad
Majiteľ pneuservisu informuje vo svojich blogoch, resp. článkoch, ako sa starať o pneumatiky , ako ich skladovať, ošetrovať, dáva rôzne tipy a triky na jazdu v sťažených podmienkach, ai. Za toto však očakáva, že články budú zdieľané napr. na sociálnych sieťach, čím mu prakticky fanúšikovia (followeri) robia reklamu. Samozrejmosťou by mal v rámci blogu/článku odkaz na produkt, ktorý chce predať.
Čo vieme spraviť my pre zákazníka?
Ušijeme na mieru obsahovú stratégiu pre každého nášho klienta. Pomôžeme mu vybudovať komunitu cez online marketing, zvýšiť obrat a záujem zákazníkov. Samozrejmosťou je precízne vypracovaný obsah webovej stránky, ktorý bude jeho výkladnou skriňou. Prostredníctvom Content Marketingu budeme ovplyvňovať správanie zákazníkov tak, aby konečnou akciou na Vašom webe bol nákup produktu, prípadne iná akcia smerujúca k predaju (konverzia).